Ανοίγεις την πόρτα του Θεάτρου Αλκμήνη και ταξιδεύεις αμέσως σε άλλη εποχή. Πολυέλαιοι, έργα τέχνης, μπουντουάρ όλα συμβάλλουν στη δημιουργία μιας vintage ατμόσφαιρας. Με κυρίαρχο στοιχείο της την πέτρα, η διακόσμηση του χώρου σου ζεσταίνει τη καρδιά και σε γεμίζει με θετική ενέργεια.
Στο Θέατρο Αλκμήνη συναντήσαμε την Ιωάννα Δαρμή μετά το τέλος της παιδικής παράστασης «Το πιθάρι που Πυθαγόρα» της Μαρίας Χίου, το οποίο ανεβαίνει σε σκηνοθεσία της Κωνσταντίνας Νικολαΐδη και παραγωγή της APRIORI.
Ιωάννα θα ήθελες να μας αναφέρεις κάποια πράγματα για εσένα; Πόσα χρόνια εργάζεσαι;
Δουλεύω από το 2009. Ξεκίνησα με μια παράσταση στο Θέατρο του Ήλιου. Είχα πάει να δώσω εξετάσεις για το υπουργείο Πολιτισμού. Ο ιδιοκτήτης του θεάτρου κος Ανδρέας Παπασπύρος με είδε, μου έδωσε την ευκαιρία να ξεκινήσω και κάπως έτσι συνεχίζω μέχρι σήμερα, 12 χρόνια μετά.
Συμμετέχεις κυρίως σε παιδικές παραστάσεις;
Πράγματι παίζω σε παιδικές παραστάσεις αλλά όχι αποκλειστικά. Παίζω σε παιδικά έργα επειδή το φιζίκ μου ενδείκνυται. Όμως στο παρελθόν έχω παίξει και σε κωμωδίες αλλά και σε δραματικές παραστάσεις με την αγαπημένη μου όλων «Το αμάρτημα της μητρός μου» σε σκηνοθεσία του Ηλία Λογοθέτη.
Αυτή την περίοδο βρίσκεσαι μόνο σε αυτή την παράσταση ή και κάπου αλλού; Κάνεις κάποια μεταγλώττιση;
Μόλις ολοκλήρωσα κάποιες παραστάσεις με το «Μια Χριστουγεννιάτικη Ιστορία» πάλι με σκηνοθέτιδα την Κωνσταντίνα Νικολαΐδη για το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης και Κοζάνης. Πρόκειται να κάνω μια μεταγλώττιση για μια ταινία, αλλά επειδή δεν έχει βγει ακόμη, δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι στο παρελθόν έχω κάνει αρκετές μεταγλωττίσεις όπως Scooby Doo, Allice and Lewis κ.α. Αυτή την εποχή είμαι εδώ, στο Θέατρο Αλκμήνη.
Μίλησέ μας για την εμπειρία σου στην παράσταση «Το πιθάρι του Πυθαγόρα»; Πώς ήταν οι πρόβες;
Όταν με πήρε η Κωνσταντίνα και μου είπε να κάνουμε αυτή την παράσταση, χάρηκα πάρα πολύ γιατί έχουμε συνεργαστεί και στο παρελθόν. Η συνεργασία μας ήταν εξαιρετική και ήξερα το ύφος, την αισθητική της παράστασης και τις συνθήκες. Όταν μου έδωσε το κείμενο της Μαρίας Χίου και το διάβασα, γέλασα και ταυτόχρονα συγκινήθηκα με όλα αυτά τα μηνύματα που περνάει. Όλες αυτές οι πληροφορίες για τον Πυθαγόρα και τους αρχαίους. Ήταν πάρα πολύ ωραίο! Με ενθουσίασε και ήθελα πολύ να το κάνουμε. Οι εμπειρίες μου από τις πρόβες για «Το πιθάρι του Πυθαγόρα» ήταν πολύ καλές. Από την αρχή δέσαμε με όλα τα παιδιά. Έχουμε πάρα πολύ καλό κλίμα μεταξύ μας και είναι αυτό που λέμε: «Περνάμε καλά κι αυτό βγαίνει προς τα έξω!»
Είναι εύκολο να είσαι ηθοποιός και το κοινό σου να αποτελείται από παιδάκια που δεν κάνουν και τόσο ησυχία;
Τα παιδιά είναι οι πιο δύσκολοι θεατές. Συγκεντρώνονται δύσκολα, μιλάνε και μπορεί να πουν μια ατάκα τη στιγμή που δεν το περιμένεις, που θα σε κάνει να θες να γελάσεις, αλλά κρατιέσαι. Γενικά πρέπει να είσαι συνέχεια σε εγρήγορση για να κρατάς το ενδιαφέρον τους, γιατί αν «πέσεις» λιγάκι, το καταλαβαίνουν αμέσως. Παρότι υπάρχει αυτή η δυσκολία, όταν τελειώνει η παράσταση και βλέπεις τα παιδιά να σου γελάνε, να σου λένε πόσο τους άρεσε η παράσταση και να θέλουν να σε αγκαλιάσουν, ξεχνάς κάθε δυσκολία. Το παιδικό χαμόγελο και η αθωότητά τους, σου φτιάχνουν τη μέρα. Είναι πραγματικά πολύ όμορφο.
Εσύ τι πιστεύεις; Όταν δεν λέμε όλη την αλήθεια είναι ψέμα ή όχι;
Θεωρώ ότι κάποιες φορές, για να προστατεύσουμε κάποιον άνθρωπο, μπορεί να μην πούμε όλη την αλήθεια. Να κρύψουμε κάτι, χωρίς απαραίτητα να είναι ψέμα. Είναι λεπτή η ισορροπία ανάμεσα στο λέω ψέματα και το λέω τη μισή αλήθεια. Πιστεύω ότι αν οι άνθρωποι που δεν τους αρέσουν τα ψέματα αναγκάζονται να το κάνουν, είναι για να προστατέψουν κάποιον.
Η όμορφη συνέντευξη έκλεισε με την αγαπημένη φράση της Ιωάννας Δαρμή, δανεισμένη από τον Τσάρλι Τσάπλιν: «Μια μέρα χωρίς γέλιο είναι μια χαμένη μέρα. Οπότε να γελάμε, να τα αντιμετωπίζουμε όλα με χαμόγελο και να είμαστε υγιείς».
Ιωάννα σε ευχαριστούμε θερμά!
Υπόθεση
Η Νάνω, ο Δημοσθένης, η Αργυρώ και ο Φανούρης βρίσκονται μπλεγμένοι σε μια υπόθεση αρχαιοκαπηλίας! Ένα σημαντικό αρχαιολογικό εύρημα, ένα μικρό πιθάρι του 6ου αιώνα π.Χ., έχει κλαπεί από το σημείο ανασκαφών στη Σάμο και λίγο-πολύ είναι όλοι τους ένοχοι! Τι έχει συμβεί; Σε τι ανακαλύψεις θα τους οδηγήσει αυτή η περιπέτεια; Και τι σχέση έχει με όλη αυτή την ιστορία ο αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος και μαθηματικός Πυθαγόρας;
Οι παραστάσεις του έργου έχουν ανασταλεί προσωρινά από τις 17/01
Comments